12 December

Nej vi var såklart inte på något zoo i lördags. Vi var här:


Jag var tvungen att huka mig för att snöret till kikaren var för kort. Det kanske har att göra med att det är till för barn och inte till någon in min ålder, vad vet jag?

Jag hade koll på resultat-tavlan samtidigt som jag slog, jag klarade 20 slag! Det är svårare än vad man tror.(Bry er inte om skylten)

Hahaha va?! Varför?!


Jag var rätt så besviken på Scenince and tecknologhy-museet, det var inte som jag hoppats på.
Men innan vi begav vi oss därifrån såg vi en 3D-film. Den älskade jag! Helt fantastisk.
I vissa delar av filmen fick man "åka" flygande matta, undervattensbåt, berg&dalbana mm.
Ibland kändes det superverkligt, jag fick både svindel och blev åksjuk, haha roligt!


Daniel somnade.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahahaha "Daniel somnade." Punkt. Fan va kul.

Det låter skitroligt iaf! Jag vill också flyga matta! Det museet verkar coolt. Såg först inte vad det står på skylten, bara en massa tecken. Men eftersom du skrev så så tänkte jag att det måste va nåt roligt. Haha, och det var det! Du är ett barn Lollo, så det gör inget.

2009-12-14 @ 23:06:20
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Hahaha jag satt hela tiden, "Ohh kolla va coolt Daniel! Men kolla detta då, oohh va roligt" Han svarade bara "mmm", taskis(; HAhaha jo jag är ett barn(;

2009-12-15 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0