2009

Klicka på bilderna för att få dem större.

Januari.


Det har spenderats många helger i våran lägenhet med hemmafester, brädspel, film och Mario Party.
(Fler sådana kvällar när vi kommer hem tack!)

Februari.

Födelsedagstjejmiddag.


Min födelsedag firades med Melodifestivalen på Malmö Arena, sen T-torp med mat och dricka tillsammans med pappa, Petra, Daniels föräldrar och våra (små)syskon.

Kalas.

Mars.

Jag skaffade en ny hoppy, Cupcakes och Muffins...

..som uppskattades på olika sätt.

Jag och Daniel blev snäppet vuxnare och började tycka om att laga god mat och dricka vin framför tvn en fredagskväll.


April.




Daniel klippte sig!!!

Sandbergen.

Grillning på våran balkong och fest.

Välkommenhemfest för bortresta vänner.


Valborg.

Maj.

Dagen efter Valborg.


Fest med jobb.



Sofies och Nattas tjejmiddag (och stan).


Morsdag.



Juni.

Student.



En oförglömlig kväll i Lund.


Kalas.




Midsommar.



Juli.


Hultsfredsfestivalen!


Köpenhamn.


En underbar dag i Båstad och Torekov med Nicco, Stephanie och Henke, sen fest hos Stoffe.



Sommar.


En crazzzy girlzzznight.


En härlig födelsedagsfest och övernattning på Ven med vänner.

Augusti.

Utflyttningsfest Ättekulla.




(Fake)Cocktailfest.



Minikräftskiva.


Malmöfestivalen.


Till Hbg för att ta vaccin inför Kina.


Kräftskiva hos pappa.



September.

Kräftskiva hos syster.


Avskedsfest för vänner.


Hejdå för familjerna.



Resten av bilder från året finns här på bloggen!


Kommentarer
Postat av: matti

roligt med alla bilder. jag är en stor fan av dina muffins louise!!

2009-12-31 @ 10:26:06
Postat av: Tesso

Hahaha, guuuuud vilka härliga bilder!! Vilket jävla klockrent år skulle jag vilja säga! Längtar till nästa och allt vi ska hitta på då! :D

2009-12-31 @ 12:47:46
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: susse

åh, vad roliga bilder :)

kom precis och tänka på din present som ligger här hemma. är det lönt att skicka tror du??

2009-12-31 @ 13:04:32
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

ohh vad kul att se alla bilder (: vad kul vi har haft under året (:

2009-12-31 @ 14:24:05
Postat av: Daniel

nej susse det är inte lönt du skickar, jag kan ta den när jag kommer hem.



tack ändå snäckan:P

2010-01-01 @ 03:44:24
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: lollo

Matti: Haha jo jag märker det, bilden på sig och muffisen är väldigt sensuell(;



Tesso: Det har varit ett underbart och händelserikt år(:



Susse: Ja det tog tid att göra detta inlägget ska jag säga dig, haha(; Nej det är lugnt, vi kan ta det när vi kommer hem(:



Anonym: Det har vi verkligen(:



2010-01-01 @ 03:57:48
URL: http://pickelnyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0