21 December.

I skrivande stund sitter jag och dricker glögg och äter pepparkakor. Jag är lite sjuk så det är en alldeles utmärkt medicin.

Jag kan verkligen inte förstå att det är den 21 December idag, 3 dagar kvar till julafton!
Detta året blir det minst sagt en annorlunda julafton. Jag måste ju erkänna att jag tycker det är lite tråkigt att inte fira jul hemma, jag älskar verkligen julen! Men o andra sidan är det en upplevelse att vara i Kina kring julen, jag är otroligt tacksam för varje upplevelse jag får i detta landet, stora som små.
Så att ligga på en strand på julafton, med 2 killar som hatar julen, Daniel och Kevin, kan man verkligen kalla en upplevelse(;


Om jag hade haft några tusen över skulle jag köpt detta till mig själv i julklapp.
(House of Harlow och Winter Kate, Nicole Richies egna märken.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0