Chanel

Karl Lagerfeld är i stan. Jag har hört rykten på skolan att det ska vara en modevisning ikväll någonstans på The Bund(utomhus) för Chanel. Jag har försökt googla det men hittar inte mycket mer info än det här:

"Chanel öppnade sin första flaggskeppsbutik i Shanghai för 1 vecka sedan. För att fira detta har Karl Lagerfeld gjort en specialkollektion(som heter Chanel Paris-Shanghai) i rött, en modevisning, exklusiva bilder med två av sina favoritmodeller (Heidi Mount och Baptiste Giabiconi), en ny webbsida och lite backstage-videos"

I vilket fall som helst ska vi dit nu och se vad vi hittar. Vet inte om det jag hört stämmer. Och om det stämmer tvivlar jag starkt på att vi vanliga döda kan få se en gnutta av detta spektakel, fast att det är utomhus. Men jag chansar hellre än att bara sitter hemma(;


Jackan påminner lite om min jacka.
Ohh yees, jag är fäshion!(eller Susse?) (;


Kommentarer
Postat av: susse

jag får se en bild på din jacka, så jag kan jämföra då!?? ;)

2009-12-03 @ 18:31:33
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Lollo

Haha nej skojade. Bara gillar ditt uttryck "fäshion";)

2009-12-04 @ 06:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0