Djävulskap



Alla har någongång under dagen lite dötid, vissa använder den till att titta på tv, sitta vid datorn eller läsa en bok.
Jag använder den dock 99% till att retas med Louise. Det roliga med att retas med henne är att hon alltid skrattar,
hon kan vara hur irriterad som helst, men hon skrattar ändå.
Nu när jag har tillgång till kamera var jag än är ( på min grymt teknikfyllda mobiltelefon) så kan jag spela in allting för att sen
granska och se vilka djävulskap som funkar bäst.
Här får ni ett smakprov på hur det kan se ut.

Här kör jag den enkla "följer-efter-och-är-allmänt-jobbig"

Jag lovar, det kommer mera:)

/D

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha, fy fan vad jag saknar er!! mer sånt här tack! :D Lollo din min är underbar efter att du har räckt lillfingret, haha!

2009-12-11 @ 23:26:02
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: CNI

haha, älskar loys, sjukt söt! kan du ge henne mitt nummer när ni gör slut? :)

2009-12-11 @ 23:31:27
URL: http://www.metrobloggen.se/wordup
Postat av: Matti

Mer terror!!! Lite jävelskap med Louise gör nog bara världen roligare!!

Vi saknar er!!!

Pussar och kramar ifrån rio d Gantofta.

2009-12-12 @ 01:32:51
Postat av: lollo

Tesso: Det är kinesernas "fuck you",hihi!



Conny: Det kommer nog ta slut idag Conny, så elak pojkvän Daniel är! Jag ringer dig nu(;



Matti: Du ska inte säga sådana saker Matti, Daniel lyssnar på dig. Idag har varit en terra-isönder-Louise-dag! (;

2009-12-12 @ 15:07:43
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Daniel jag tycker du ska vara snäll vid Louise, lyssna inte på din bror

2009-12-13 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0