Nyår

Idag när våran lärare kom in i klassrummet pekade hon på våra ansikten och började asgarva, i säkert 5 minuter. På grund av våran bränna. Sen sa hon till Kevin att det såg ut som han hade tagit smuts/skit i ansiktet. Haha, det var lite chockerande. Det är tydligen så dem flesta kineserna ser på solbrända människor, därav förklaringen till varför dom gick runt med paraply i Sanya.

Så brun(röd) som jag är i ansiktet nu har jag aldrig blivit under en sådan kort period, jag har jättesvårt att få färg i ansiktet! Så självklart är jag superglad för min bränna, perfekt inför nyår!
På tal om nyår, idag hämtade jag min nyårsklänning på Fabric market som jag har "designat" själv. Jag är supernöjd. Den är väldigt enkel, men det ville jag att den skulle bli, så att jag kan använda den fler gånger än bara på nyår.
Jag har däremot ingen aning vad vi ska hitta på, på denna "stora" dag, men för mig spelar det ingen roll om det bara blir jag och Daniel ensamma med var sin ölburk i ena handen och ett tomtebloss i andra, vi är i Shanghai, det räcker bra för mig(:


Vad har ni för planer på nyår???(:



Min nyårsklänning förra året.

Kommentarer
Postat av: Matti

om ni vill kan ni följa med mig via länt till vår nyårsfest! Där kan n ivar a med och lira lite Wii och kanske dricka lite dompa med vänner!

2009-12-29 @ 16:06:08
Postat av: Tesso

Hahaha fan vilken snål lärare;P Härligt att vara solbränd lagom till nyår. Själv är jag, utan överdrigt, KRITvit! Får feta på med brun-utan-sol imorgon för såhär kan vi inte ha det. Hmmm, jadu.. jag ska till New York och fira nyår med Ashton. Eller Ash som jag kallar honom. Ashie. Han skulle ta med mig på fest hos nån Sean..? Sean Penn va det kanske? Ja det va det nog! Kommer bli fett najs. Ska definitivt inte till Strand iaf. Pfft.

2009-12-30 @ 23:44:07
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0