Rock'n'roll is what I need

Innan vi åkte till Shanghai gjorde Tesso denna underbara video till mig, jag grät och skrattade om vartannat när jag såg den för första gången.
Blir lika berörd varje gång jag ser den! Tacktacktack igen och igen och igen!

I början ser ni varför Gasolina-låten blev min och Tessos.
Ni ser även när jag lyckades få in ett sjukt skratt som vi inte kunde sluta skratta åt.
Så jag håller inte på att dö om ni tror det.


Någon film är lite smått pinsam att se(för mig), heeehee, men det bjuder jag på, det är bara roligt(;

2003-2009...
 
Än en gång...vi saknar er alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Tesso

Åååh jag både skrattar och gråter, haha! :*) Har inte vågat titta på den sen ni åkte! Nu saknar jag dig äännu mer om det är möjligt!

2009-12-08 @ 21:20:03
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Den videon är såå fin och rolig<3

2009-12-09 @ 10:28:21
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej lollo!

Vilken kul blogg, o vilken rolig film. Det är tom så att jag får mysiga känslor i kroppen, och jag var inte ens med, haha.

Hoppas du har det fantastiskt i Kina!

Kram Isabell (Isa)

2009-12-20 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0