Klippt

För två veckor sedan gick vi och klippte oss, såhär gick det till: 

-När dem shamponerade in vårat hår masserade dem nästan ihjäl våra huvuden med deras naglar och knogar.
Och då tvättade dem inte håret som dem gör hemma. Istället fick vi sitta i en vanlig frisörstol där dem stod med shampot i ena handen och en flaska med vatten i den andra.

-Dem ville toppsa Daniels öron.

-När vi skulle skölja av håret fick vi inte sitta i en sådan stol som dem har i Sverige. Utan man låg ner som hos tandläkaren. Inte så bekvämt för varje gång dem skulle skölja av håret i nacken(sådär cirka femtioelva gånger) var man tvungen att lyfta huvudet. Bra träning för magmusklerna.

-När den unga frisören klippte mitt hår, tog han det superförsiktigt. Som att mitt hår var gjort av glas, och att det skulle gå isönder i vilken sekund som helst. Och när han var klar såg man tydligt att han var jättenervös för att jag inte skulle vara nöjd med frisyren. Så gullig.

-Vi tog med en bild på en frisyr så att dem kunde se hur Daniel ville bli klippt. Det blev inte riktigt som han tänkt sig.
Hahahhahahahhaha!


Vilka snyggingar, tss(;

-Det kostade 40Rmb per person. Det var bra.

Kommentarer
Postat av: tesso

Alltså man slutar aldrig förvånas, hur kan det vara så stor skillnad? Fan vad vi har det bra här, haha. Jag tycker ni är fina i era hår! Tror jag förstår hur daniel ville ha det och lite åt det hållet är det ju, snyggt!

2009-12-06 @ 21:14:38
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Nja snyggt och snyggt(; hahaha vi tycker det ser svinroligt ut!

2009-12-07 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0