Första dygnet

Nu har det gått drygt ett dygn sen tävlingen började.
Det känns ok men inte mer, frukt är vidrigt och sallad är lagom torrt.
Vi vill tacka alla som anmälde sig till tävlingen, kul att se att alla gissningar är så utspridda.
Folk har gissat allt från 2 dagar till 2 veckor. Vi har dock en liten känsla nu för hur långt detta kommer gå:)
Jag vet dock att jag kommer vinna ganska lätt, om jag förlorar så sätter jag mig på första flyg hem och
gråter tills ögonen svider av apelsin-juice.
Louise däremot säger att magen jag byggt upp under det senaste halvåret kräver mer än frukt&grönt för att
överleva.
Tack


/D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag förstår inte vad jag själv säger;)

2009-12-17 @ 15:17:09
Postat av: susse

komigen danne. få loiys att äta på den tiden jag sagt så delar jag med mig av priset!!! ;P

2009-12-17 @ 20:04:38
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Daniel

haha jag vill inte ha en rosa benvärmare tack!

2009-12-18 @ 08:39:34
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0