Grattis!


Venedig 1½ år sedan.



Grattis till mina finasötaroligaunderbara bröder!
Jag saknar er jättemycket ska ni veta!
Älskar er!

Kram Syster och Daniel


En liten film till er:
Try JibJab Sendables® eCards today!


På bilderna ser ni:
Söta Emil i Italien för 1½år sedan.
Daniel från studenten för 4½ år sedan.
Kim, behöver nog inte säga så mycket mer om den bilden(;
Jag, från en julbild för många år sedan, och från samma bild..
julnissen Kim, hahaha, förlåt att jag skrattar, men du var så sjukt söööt på den bilden Kim! Vill bara pussa dina kinder!;D

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha! Grattis till Kim och Emil! :)

2009-12-05 @ 08:28:09
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Kim.. Låys storebror!

Tack tack saknar er med :) / Kim

2009-12-05 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0