Presenter

Under tiden jag är i Shanghai är det ungefär 20 personer av mina närmsta som jag ska köpa presenter till(dem flesta fyller år). Från början när jag skulle hit tänkte jag strunta i att köpa några presenter alls med tanke på att jag inte är hemma. Men sen ångrade jag mig, jag tycker trots allt att det är roligt att ge presenter till mina nära och kära.

Det enda problemet just nu är att jag har svårt att komma på saker att köpa till 20 personer. Vissa av er har jag redan köpt lite till och vissa har jag mina funderingar över vad jag ska köpa, men jag behöver ändå din hjälp Kim, Emil, Mamma, Pappa, Susan(Lucas), Fidde, Danne, Tesso, CarroG och Zazza. (Så jag är säker på att jag har rätt tankar angånde presenterna)
Lite förslag då..

Något kinesiskt.
Te, snacks, smycken med pärlor, Kinapinnar, siden(kläder, kudde, duk, sjal),...

Tavla med kinesiska motiv. Det finns i; många olika motiv/olika storlekar/ditt namn med kinesiska tecken. Tyvärr kan jag inte köpa med en ram, kom på att det väger för mycket när vi ska hem.
Eller andra kinesiska souvenirer, det finns en del.

Något på Fakemarket.
Klocka(klockan på bilden finns i olika färger, det är en kopia men min fungerar jättebra)., plånbok, väska, t-shirt...

Smycken. En del av mina smycken som jag har köpt, inte de roligaste kanske.
Men det finns hur mycket som helst att välja mellan!

Eller om jag köper lite blandat till dig. Det gör jag gärna, bara jag vet att du vill ha det!

(Eller om du vill ha något annat)

Var snäll och svara så fort du har funderat klart.
Säg gärna till om du gillar någon speciell färg, din storlek osv.
Eller om du inte vill att jag ska köpa något, så jag
inte springer runt och letar i onödan.
Men jag vill såklart köpa present(;
Tack.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej sötnosar (: Det är så roligt att följa er blogg. jag måste bli bättre på att kommentera! Man blir alltid lika glad när man går in på er blogg och ser att ni skrivit något nytt! Vad fin och rörande filmen var som Tesso hade lagt in! Kan du inte lägga in avskedsfilmen som vi gjorde till er innan ni åkte? Var en aning full när jag pratade på filmen så jag minns inte vad jag sa! (; vad jag önskar mig? hmm jag har inga höga krav direkt. kul med något som är typiskt för kina! som du vet så älskar jag smycken så det vore kul. Hittar du nån tuff tröja eller något annat kul i klädväg så får du gärna köpa det så får du pengar! jag har stl M!



PUSSSSSS

2009-12-09 @ 16:15:20
Postat av: zaazzz

Hejohå, hmm jao det är svårt det här med önska, men jag älskar grönt, kanske nått smycke till mitt armband eller nån fet tshört :) större storlek än normalt, medium eller large, orka med saker som krymper!! Hoppas det är bra med er annars att ni håller er friska, måste bara höra hur är det där nere om svininfluensan, lika hypat som här hemma ? Längtar tills ni kommer hem då ska vi ha en trippel dejt, men tesso och kirrd : ) PUSS

2009-12-09 @ 22:19:47
Postat av: Tesso

Svarar i mitt mail jag ska skriva till dig nu:)



Och ja lätt att vi ska ha en trippelparmiddag Zazza:D

2009-12-10 @ 11:34:52
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Roligt att du tycker så Carro, va glad jag blir(: Hehe ja kommentarer uppskattar vi jättemycket(: Jag tror tyvärr inte vi kan lägga in filmen, för vi tog inte med den sladden/: Men du var jättesöt iaf,hihi!

Är det någon speciell färg du vill ha på smycken? silver(fast fake,hehe),svart, färgglatt, vitt, glitter osv? Kan kolla vad här finns för tröjor(:

Puss



Har skrivit mail till dig Zazza svininfluensan har inte riktigt kommit hit ännu, så det verkar vara på gång nu/: Jaaa låter som en plan:D

2009-12-10 @ 12:46:52
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: C

utgår från att du hittat den perfekta presenten till mig redan eftersom mitt namn inte nämns? :)

2009-12-11 @ 23:34:06
URL: http://www.metrobloggen.se/wordup
Postat av: lollo

Klart Conny, jag har köpt en geisha-dräkt till dig och en skål med ris, kokt då såklart(;

2009-12-12 @ 15:10:18
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0