Sanya, Dag 2. Julafton.

24 December.

Självklart tog jag med tomteluvor till julhatarna.
Känsliga tittare varnas (;

Vi började dagen med en promenad på stranden.


En farlig krabba!

Vi åkte tuktuk hela veckan, älskar det!

Blekfisarna Louise och Kevin. Jag köpte röda flipflops dagen till ära.

Shoppinggata.
Under dagen var vi på utflykt. Bilder därifrån kommer i ett annat inlägg.

På kvällen hittade vi ett hotell som hade julbuffe. Det var det perfekta stället att fira jul på.

Julfin.
Tomten gjorde den kinesiska posen.


Skönsång...

Sen gick vi till stammisstället och åt street food.

Kommentarer
Postat av: susse

JA, FINNS DEN KITKATEN I KINA!???? den finns inte i sverige juu. KÖP HEM EN LÅDA TILL MIG. jag älskar kitkat peanut!!!!

2009-12-29 @ 13:17:38
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Tesso

Perfekt alternativ till julaftonsfirande enligt mig! Hahaha fint att vakna till Daniels vaggande rumpa på morgonen. Med en tomteluva.

Och det var den minsta krabban jag har sett. Söt.

Äcklig, men söt.

Ja det var verkligen skönsång. Gud vad vackert.



Vad julig och fin du är! Älskar både flipflopsen, rosetten och ringen, det är en rosettring va? Har för mig att du har lagt upp bild på den innan. Den är sååå fin!

2009-12-30 @ 23:50:59
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Susse: Finns tyvärr inte i vanliga butiker Kina, köpte det på flygplatsen till Sanya, jag vill haaaa!



Tesso: Inte bara en vaggande rumpa, även en fis! Men jag är härdad(; Haha sådana "sångare" hade aldrig fått uppträda på ett sånt fint hotell i Sverige.

Ja det är en rosettring. tacktack:D

2010-01-01 @ 05:27:27
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0