Tävling avgjord

Med risk att göra många av er besvikna är nu tävlingen avgjord.
Det kan tyckas att vi är sopor som inte klarade det längre, men testa själv:)

Efter ganska exakt 2 dygn på bara frukt och grönsaker hade vi konstant huvudvärk och försökte i princip döda varandra hela tiden.
Vi bestämde oss då för att ge upp samtidigt.

Vinnarna är Elias och Kirre.
Elias var bara en halvtimme ifrån med tiden, medans Kirre prickade in att vi skulle ge upp samtidigt.
Fina presenter väntar er när vi kommer hem:)

En hamburgare har nog aldrig varit så god.

Denna bilden togs sekunder innan Louise spydde upp maten.

Kommentarer
Postat av: Matti

LOSERS!!!!

2009-12-18 @ 16:04:34
Postat av: Matti

starkt jobbat endå!

e bara lite sur att jag förlorade

2009-12-18 @ 17:47:42
Postat av: kirre & tesso

Jag visste det!(kirre)

hahaha! Kan tänka mig att det var sjukt gott. Frukt är gott men fan inte i 2 dagar och inget annat. Grönsaker kan kyssa mig någonstans. Duktiga va ni iaf!! =)(Tesso)

Jag tyckte inte ni va så duktiga!!! puss(Kirre)

2009-12-18 @ 18:39:45
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: ka

fin blogg :)

2009-12-18 @ 19:36:19
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0