Yu Yuan Garden

14 November.

Hallelujah! Ni ska bara veta hur lycklig jag blev när jag såg denna affär, bestående endast av juldekorationer! Dit ska jag igen!


"Läääskig port" sa Daniel när han såg denna...

..jag trodde han skojade med mig och menade denna. Läskig, haha det blev bara så fel.


När jag filmade i grottan kom Caveman fram, det är därför jag ser lite rädd ut. Ni ska få se filmbevis när vi kommer hem.


Jag tror inte The lady in red tycker om mig.



Ps.Det tog mig över 1 timme att göra detta inlägget, bara så ni vet.Ds.

Kommentarer
Postat av: Tessopesso

Haha, oohh vilka fina underbara bilder!! Jag vill komma dit NU!!!

2009-11-15 @ 17:42:22
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Haldex Danne!

Riktigt fina bilder, vill verkligen också dit. Ser helt underbart ut! Små gottegrisar är ni. :)

Ha det så bra så länge!

2009-11-20 @ 01:11:22
Postat av: lollo

Ohh Haldex-Danne(: Hoppas att allt är bra med dig? Du måste ta dig hit någon gång, det är värt det! Ha det bra!

2009-11-22 @ 13:12:07
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0