.

22 November.

I söndags gick vi en promenad på 2 timmar. Här finns otroligt mycket att se.


Vi köpte kinesiska barnfilmer.

Det är något med denna bilden, jag gillar den.

Det är svårt att förstå hur vissa personer bor. Men i all denna missär tycker jag ändå att dem som bor här har ordnat en mysig balkong till sig själv.

En tydlig klasskillnad.

Nejmen jag vet! Vi pyntar taggtrådarna med plastblommor! Haha.

Om vi skulle bott här en längre tid hade vi helt klar införskaffat oss varsin sådanhär. Så fräna! Undra om man kan köpa en sådan i Sverige?

Kineserna har allt möjligt på sina cyklar/mopeder.

Lilla gubben.

Förvirrande bild.

Ja vad ska man säga?

Kommentarer
Postat av: Matti

Bra bilder. Konstigt att se en BMW rulla runt i de området. Tydlig klasskillnad.

2009-11-26 @ 15:25:10
Postat av: tesso

Helt otroligt vilka fina bilder, vad är det för objektiv/funktion eller vad det heter som ni använder? Haha märks att jag inte kan nåt om systemkameror, jag MÅSTE skaffa mig en!! Sjuk last på cykeln! Det måste va omöjligt att cykla med det! Och du är snyyygg Låys!;)

2009-11-29 @ 20:47:21
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Objektivet är det vi köpte här, det är så man ser mer av bilden än ett vanligt objektiv. Resten sköter Daniel när han fotar och sen på photoshop. Jag förstår inget av det(; Det lastet är ändå ingenting, vi ha sett myyycket värre! Ska försöka ta bilder på allt dom har på cyklarna och sen lägga upp här(: Tack(;

2009-11-30 @ 11:22:55
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0