Mad ä gådt

Att jag älskar mat är ingen hemlighet, och visst finns det supergod mat här i Shanghai.
Men jag saknar svensk mat så otroligt!
Gräset är alltid grönare på andra sida, eller hur?

Här kommer några guldkorn:

Grillat är godast, kycklingfile med en god sallad, en kall cider och underbara vänner.

Pannekagor. Ostbricka.

Min och Daniels favoriträtt, (grillat)kött, någon sorts pommes, sallad och (massor av) sås.
Denna rätt är mamma och Göran experter på!

Pizza(och vitlökssås).

Svensk frukost.

Salta popcorn. Räkmacka(Mamma och Görans).

Langos.

Dippa. Favoriträtt a la pappa.

Räkor med tillbehör.

Julmat.

Max Hamburgare.

Svensk mjölk. (Den jag har druckit här smakade grädde)

Cheeseballs.


Nu måste jag nog ut och springa några 100 mil, gick upp 20 kilo bara av att kolla på bilderna.

 




Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahahaha! Åhh vad gott allt ser ut! Nu blev jag hungrig. Jag älskar mjölkpaketet. Jag saknar honom.

2009-11-07 @ 10:43:27
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Jag saknar också mjölkpaketet! Han var så snäll, gillade att kolla på tv, spela gitarr, och gå på muggen(;

2009-11-08 @ 13:18:24
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: zazza

Ni har fått allt det rätta med :) säger som tesso att magen sprakar lite nu faktish!!

2009-11-11 @ 22:41:19
Postat av: zazza

Ni har fått allt det rätta med :) säger som tesso att magen sprakar lite nu faktish!!

2009-11-11 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0