En händelserik dag


Igår hade vi finals(slutprov), jag och Daniel klarade det! Yeehh!
Vi fick en lycka-till-kaka av Christina i våran klass.

Våran lärare Shelley rättar våra prov.

Efter skolan åkte jag iväg med Ashley, Karin och Christina för lite shopping.

Igår hade vi riktigt kallt, från ca20C som vi hade i förrgår till ca10C igår.

Vi åkte till Qipu lu, 5 våningars "varuhus" bestående av...ALLT. Här var det till och med billigare än de två Fake Market vi varit på.


Lyssna på detta då!

Igår hade jag verkligen tur i oturen(Fredagen den 13).
Ashley påminde oss hela tiden när vi var i "varuhuset" att vi skulle hålla reda på våra väskor och stänga dem ordentligt. Det gjorde jag såklart, förutom några få minuter efter jag hade pratat med Daniel i telefon. Då kom det en tjej emot mig, ungefär i min ålder, och fräsch (inte för att dem andra i min ålder inte är fräscha, men hon hade "snygga" kläder osv, ja ni förstår). Jag kände att hon "råkade" stöta till mig lite väl länge. Och Karin sa "Nu stjäler hon något!". Hon hade en sjal på sig, och en bit av sjalen hade hon över sin hand, så jag lyfte bort sjalen, samtidigt som jag tänkte"Vad gör jag?Jag kan ju inte bara röra vid en annan persons sjal!". Och vad såg jag?! Jo min IPHONE!!!! Jag rykte tillbaka den, kollade henne i ögonen, och kallade henne för en sak på engelska som jag inte kan skriva här i bloggen. Poff var hon borta, och jag stod där helt paralyserad med ett hjärta som dunkade i 190! Ohh snacka om att jag är irriterad på mig själv för att jag blev helt handlingsförlamad istället för att ta min fake-märkes-väska och döda henne!!!! Grrr!!

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till er båda,hoppas allt bra med er.kram

2009-11-14 @ 12:13:26
Postat av: Madeleine

Jäkla tur du märkte det iallafall!!

2009-11-14 @ 13:01:13
Postat av: Karin

Ja, fy fan, du skulle slungat väskan i huvudet på den jäveln!

2009-11-14 @ 15:54:15
URL: http://skatis.blogg.se/
Postat av: zazzaa

jävlar lollo!!! fan va bra, men vadå stod hon närä dig när du tog bort sjalen ? asså shit tänk nu hade du skitit i det och bara gått vidare då hade du varit en iphone fattigare!!!

2009-11-14 @ 20:05:31
Postat av: Matti

Gratis till prover! Ett steg närmre till att få besök.

Eftersom jag blev veckans geni kan jag bidra med en liten tanke!



En tje går in på ett hotell, lägger 1000kr på disken och ber om att få kolla om där är något rum som passar henne. Hotellkillen säger ok. När tjejen går tar hotellkillen 1000 lappen springer ner till slaktarn och betalar sin gamla skuld.

Slaktarn i sin tur springer till bonden och betalar sin skuld på 1000 kr. Bonden tar 1000 lappen går till macken och betalar sin räkning på 1000kr för bensinen han var skyldig.

Mack killen tar 1000 lappen betalar en prostituerad han var skyldig.

Den prostituerade tar 1000 lappen och går till hotellet och betalar sin skuld för ett rum hon inte betalt.

Tjejen som skulle kolla på rummen och se ifall där var något som passade henne bestämmer sig för att ta tillbaka sin 1000lapp för där var inget passande för henne.

Nu har alla betalt sina skulder, eller?

2009-11-15 @ 00:07:51
Postat av: Matti

Måste bara kommentera alla stavfel själv innan någon annan gör det. Jag vet att grattis är med två T. (skriver på iPhone)

ching chong!! :)

2009-11-15 @ 00:11:35
Postat av: susse

shit vad sjuuuukt. jävla tur att du tog tillbaka den!! bra jobbat!



åååh, jag vill hälsa pååå

2009-11-15 @ 03:03:36
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: lollo

Zazza: Hon stod precis brevid mig, hela händelsen var helt sjuk! Men det slutade bra iallafall(:



Matti: Haha sådana gåtor är alldeles för svåra för min lilla hjärna. Daniel vet iheller inte. Vad är det rätta svaret?

2009-11-16 @ 14:19:12
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0