Veckans fàn

..går till alla djävla mygg! Dem smyger sig in i våran lägenhet via Ac:n...väntar tills det är natt eller när vi vilar.. och DÅ passar fegisarna på att anfalla oss! Det är aggressiva bett också, kliar som in i! Förra veckan fick jag 3 st bett i ansiktet på en och samma natt, såg ut som 3 stora finnar hade flyttat från Helsinki till min kind.

Nog om det..

Idag var vi på Fabric Market och hämtade 3 par chinos till Daniel, en jacka, en kjol och en kavaj till mig. Passade även på att köpa 2 piketröjor, skinnhandskar, och lite smått och gott till girlzzzen där hemma.
OJ vad det finns mycket i denna staden som jag vill köpa till släkt och vänner där hemma, tyvärr kan jag inte det som ni säkert förstår, dels för ekonomin, men framförallt för vikten på väskorna när vi ska hem.  Vi får bara ha 20kg var! Bahh! Lycka till! Så det får bli små gulliga presenter som jag kommer hem med istället(:

Kommentarer
Postat av: faster

Hej igen!

Jag blir så full i skratt när jag följer er blogg. Mycket mygg, mat, inköp, fest, taxiresor och nya vänner. Lite skola och lite hemlängtan.

När kommer ni hem era tokstollar?

2009-11-11 @ 18:21:42
Postat av: Anonym

Haha fan va jobbigt med myggen!

Små gulliga presenter är det bästa som finns så det gör inget! :D

2009-11-11 @ 18:27:15
Postat av: zazza

jaha smyger myggen på er, ni får va lite på alerten, asså vilka shopaholics ni har blivit, vinner ni på lotto vardera dag, tjockt avundsjuk!!!!

2009-11-11 @ 22:46:16
Postat av: Lollo

Haha bra att du gillar det Mona. Vi kommer hem i början av mars, men man vet aldrig, det kan bli tidigare, skolan är en utmaning.



Vem skrev det inlägget?:)



Jo vi shoppar en del,hehe. Man kan hitta en del billiga saker. Måste nog ta det lugnt med shoppingen(;

2009-11-12 @ 05:26:22
Postat av: tesso

oj, det va jag som skrev det inlägget :)

2009-11-13 @ 10:06:14
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0