1 Oktober


Vi beställde in dricka till maten , det såg så flott och gott ut. Men skenet bedrar, det var som att dricka snor!
Vidrig konsistens!

Kinesiska barn är så underbart söta! (Tyvärr blev bilden suddig)

Hit ska vi en vacker dag!

Mister Donut.


Köpte några kinesiska tidningar...nåja, jag kan kolla på bilderna i alla fall.

Tjock som en bok! (Med grymma Lily Allen på baksidan.)

The Unit s1-3, Privileged s1, True Blood s2, Band of Brothers.

Nurse Jackie s1 och lite random filmer.

Guns N Roses och Amy Winehouse live, The September issue (som går på bio nu), och Coco Chanel, =400Rmb, ca 8Rmb per skiva.
Och pga att vi köpte så många filmer och serier fick vi vars ett cd-fodral.

/L

Kommentarer
Postat av: Matti

hur ska ni få hem allt?

2009-10-01 @ 12:43:20
Postat av: lollo

Haha jadu, det undrar vi med. Vi har bara varit här i 2 veckor, och det kommer bli mycket mer shopping!

2009-10-01 @ 12:54:26
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Emil Lillebror

hej Louise, kan vi se på dom filmerna när ni kommer hem?:P

2009-10-01 @ 19:32:02
Postat av: tesso

Haha aaaw Emil Lillebror's kommentar, sött!:) VILKA donuts!! Ojojojjjj de hade jag kunnat äta resten av livet! Varje dag, hela dagarna, till varje måltid. Som ersättning för allt annat. Jag har aldrig smakat såna små söta nästan lite cupcakes-aktiga, eller cupdonuts kanske? Höhö..Men jag ser på dom att de är himmelska! Och barbie-butiken, en hel butik med bara barbie!? Det hade varit rena drömmen att gå där när man va liten, men nu vetifan. Jag hade bara blivit förbannad på hur barbiedockorna ser ut, sjukt ideal!

2009-10-01 @ 23:01:58
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Emil: Klart vi kan Emil, vi har nog med en massa filmer när vi kommer hem(: Saknar dig!



Tesso:Alltså du,dom donutsen var faktiskt inte så goda som dom såg ut,haha, eller jo chokladen och strawberry,men dom andra blev bara för mycket! Där är barbie-cafe och en massa roligt! Ahh jag har inte växt upp än så jag tycker fortfarande det är som en dröm att få gå dit. Men visst idealet är sjukt,det kan jag inte neka dig!(;puss

2009-10-02 @ 04:54:08
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0