16 Oktober


I Fredags förfestade vi först lite hemma..


för att sedan fortsätta på en mexikansk restaurang/pub/nattklubb som heter Zapatas.

Vi beställde in den godaste Tacosen vi någonsin ätit!


Efter den goda maten gick vi ut på gården och beställde drinkar. Stället vi var på är ett trevlig och populärt ställe med mycket blandat folk. Kineser, västerlänningar, gamla som unga. (Fast äckelgubbarna med dem mycket yngre tjejerna vid sin sida hade gärna kunnat stanna hemma.) Egentligen skulle vi fortsatt vidare för att möta upp några klasskamrater, men vi träffade en kines, en engelsk och två tyskar som vi satt och pratade med och tiden bara rann iväg.


Jag filmade Daniel lite sådär spontant. Och helt plötsligt insåg jag...
OJ vad jag älskar denna snygga karl!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Jag tror inte att ni förstår hur avundsjuk jag är på att ni är i Shanghai! Vill åka tillbaka varje dag!!! Hoppas ni har det underbart!

2009-10-19 @ 12:55:58
URL: http://autodidakt.devote.se
Postat av: susse

hahahaha, älskar degmagen. danne är ju snart ifatt min ;)



drömde förresten att jag hittade resa till shanghai för 1000 spänn. blev lite ledsen när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm :(

2009-10-19 @ 15:56:06
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Matti

Shit vad vältränad du är! NOT!

2009-10-19 @ 16:03:39
Postat av: Tesso

Hahahahaha! Ljuvligt!!

Tacosen ser god ut och jag gillar din mittbena loiys!:) Kan ni inte lägga upp lite fler bilder på er lägenhet? Hur det ser ut nu när ni har bott där ett tag, med alla era grejor osv.

2009-10-19 @ 18:02:30
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Daniel

Visste att det skulle komma fler kommentarer på min degmage än mitt helt utomjordiska sätt att se ut.



Jag vet dock att jag är jävligt vältränad inners inne. Ni är så ytliga. Dessutom Susse, du ska inte överdriva nu, har en liiiiten bit kvar till din, Mrs Deg haha :P



2009-10-19 @ 18:37:32
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: lollo

Sanna: Jag älskar att bo i Shanghai, skolan går väll sådär(; Men annars är det underbart!



Susse: Jag önskar att den drömmen varit sann, jag vill så gärna att du ska komma!



Tesso:Tacosen ser rätt skabbig ut faktiskt,haha,men OJ så god den var! det har faktiskt inte hänt så mycket i lägenheten,men jag kan köra en rundtur med webbcam nästa gång vi pratar på msn(: Tjena mittbena!

2009-10-20 @ 07:39:05
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go video, enormt impad :)

Att ni inte filmar lite mer och lägger upp, kan man bara lägga upp 5 sec åt gången ??

Jag gillar Koi :) haah

2009-10-20 @ 12:48:29
Postat av: susse

just det, glömde skriva att din mittbena är väldigt fashion loiys ;) love it!

2009-10-20 @ 19:37:01
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Jenny

Hej Louise

Det var synd att jag valde Daniels bror istället för daniel. Daniel ser ju betydligt bättre ut. hehe

Vi håller fortfarande på att kolla med flyget. Hoppas vi ses i Kina. Kram Jenny m fam

2009-10-21 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0