Shanghai zoo

2 Oktober.

Stort!

Peace-tecknet var en vanlig pose bland kineserna.

"Jag vill ut!".
Obs spöket.

Louise fanclub. Dem kom fram och ville ta kort med mig, först en och en och sen alla tillsammans. Det blev hur många bilder som helst. Så söta!

Detta var jättehemskt att se. Självklart är det synd om alla djur i bur. Men när vi såg alla hundar(Där var säkert 20-30 olika hundraser) som skällde och sprang runder i sina små burar blev vi verkligen berörda, luktade illa gjorde dom också. Vanvård, usch.

Kärlek.

Vackra.

Tittut!

Jag och Daniel.

Take me home!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var verkligen fina bilder ni har tagit. Bilden på giraffen var ju bara sååå vacker. :]

2009-10-04 @ 14:15:51
Postat av: kirre

Åhh vad fina bilder=) läskigt kinesspöke! Jag vill också gå och titta på fina djur! Svarar på ditt mail imorgon Låys, har varit en jevlig helg med massa jobb o skit. Saknar er!!

2009-10-04 @ 22:51:06
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Älskar också bilderna(:



Haha ja svara på mitt mail imorgon Kirre(;

2009-10-05 @ 07:23:46
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: tesso

hahahaha, nu har kirre svarat på ditt mail. Jag skulle hälsa det från honom. Sista gången han får använda min bloggadress, det säger jag bara. Förresten, fan va roligt med fans-killarna, hahaha! De har säkert aldrig sett en blond söt tjej förr:P

2009-10-05 @ 21:03:20
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0