Fredag 23 okt


I fredags var vi och åt på Zapatas med 8st mycket trevliga svenskar. Amin, en kille som också kommer ifrån Landskrona är i Hangzhou(ligger utanför Shanghai) och studerar med hela sin klass, i helgen var 8 av dem och besökte Shanghai, då passade vi på att träffas.

Lugnet före stormen. Vi drog vidare hem till oss för att preparty. Det kom även 6st ifrån våran skola. Så vi var 16 st i våran lägenhet. Där hämnades vi rejält på våra grannar som bor mitt emot oss, haaahaa! Varenda kväll har dom dörren öppen till deras lägenhet! Fråga mig INTE varför! Och där är minst 2 personer som håller liv. Ni ska veta att när dem flesta kineser pratar är det inte i en normal samtalston. Och speciellt inte mannen i det hushållet, det låter som att han alltid är förbannad. (+ att dem har en fågel.)
Det gör ingen nytta att jag rabblar upp allas namn för er, så jag skriver vad dom "är till oss" istället.
Klasskamrat(mycket rolig, om vi får tillåtelse ska vi lägga upp någon film på honom från kvällen) och 2 av svenskarna.

Svensk, svensk, svensk, klasskamrat och svensk.

Daniel med hattfrisyr.

Daniel, skolkamrat och Amin.

Skolkamrat, skolkamrat, klasskamrat och jag.

Svensk och klasskamrat.


Jakob visar vad han kan inför kameran.

En cool indier som dansade indisk dans till techno/house (har film som jag ska lägga upp).


Jag och en nyfunnen vän.

Daniel och en nyfunnen vän.

Vilka granna pågar!

Haha klockren bild!

Kommentarer
Postat av: kirre!!!

OHOJ! Fan va kul med "studentfest"? =) Kul att ni kunde träffas ju! Ni blev väl inte fulla hemma hos er?! Vem dricker mest, Svenskar eller kineser eller indier? JAg tror jag vet vem som vinner! Håll igång!!! Poxxxx!

2009-10-29 @ 11:58:49
URL: http://metrobloggen.se/kirre?
Postat av: Tesso

Jag är 100 på att svenskar super bäst! Vi är några jävla svin här i detta landet. Kul att ni träffade Amin:)

2009-10-30 @ 19:07:27
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: lollo

Jag tror också att vi svennar är bäst på att supa!

2009-11-08 @ 13:14:15
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0