26 September

Vi kände att vi behövde komma ut lite, det va ju trots allt lördag. Så vi begav oss till en jättemysig irländsk pub. Där var större än väntat, vilket var positivt, och den första fredagen varje månad har dom Swedish networking. Så hit lär vi gå fler gånger och festa loss.

Vi beställde in supergod mat och dricka. Som ni ser på bilderna var vi väldigt glada över alkoholen vi fick.


Daniels lag spelade, han var överlycklig. Jag var måttligt road. Det enda som roade mig var dom kinesiska supportrarna, dom var så söta och roliga. En som satt brevid mig trodde nog han var en kommentator, för han rabblade hela tiden upp den spelares namn som hade bollen. Dom andra satt där med sina lagtröjor och gjorde roliga ljud och gester under matchens gång, jag ska försöka få det på film någon gång. För om jag känner Daniel rätt blir det nog fler matcher på detta stället.


Tack för en rolig kväll älskling!


Kommentarer
Postat av: wasberger

Skönt att glasen i alla fall har samma storlek som här hemma!!=) Ni ser ut att ha d jävligt bra där borta!! kram på er

2009-09-28 @ 01:59:03
Postat av: Daniel

haha de hade tillomed guinness och killkenny:)



inte illa!

2009-09-28 @ 13:53:37
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Matti

Nice ni verkar ha det! Hur är nattklubbarna? Är det mycket kineser? Hugo ser fram emot att träffa människor med snea ögon:)

2009-09-28 @ 14:28:45
Postat av: Tesso

Haha ja försök få det på film!! Älskar era t-shirts=)

2009-09-28 @ 21:09:16
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0