26 September


Med tanke på att dom flesta taxichaufförerna bara kan läsa kinesiskatecken så har vi en liten lapp där det står "Please take me to.." och så finns där 10 olika alternativ på berömda turistställen här i Shanghai. Vi pekade på The Bund, men taxichauffören såg fel på lappen så vi hamnade på Fabric market. Det är vi väldigt glada över, för nu fick vi se 3 hela våningar där dom syr upp skjortor, kostymer, klänningar, tröjor och jackor. Nu är det bara att samla på sig olika ideer på vad vi vill ha för olika klädesplagg, och sen bege oss tillbaka.

Bilbana.(I ett varuhus på Nanjing Rd)

En Paris Hilton-butik, haaa haaa.

8-våningar ren mardröm för Daniel.

Kommentarer
Postat av: susse

så jävla sugen på att komma och hälsa på. synd att man är fattig student bara :(

2009-09-27 @ 18:22:30
Postat av: lollo

Komhitkomhit! det är "bara" flyget som kostar. Sen är det gratis boende och allt annat är billigt här(:

2009-09-28 @ 01:45:40
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Anki

Ni ser ut att trivas bra, 8 vån.där skulle jag vilja shoppa,jag trodde Daniel var lik mig????

2009-09-30 @ 15:30:38
Postat av: wasberger

Vad kostar flyget? SWEP har ju alltid stängt under mellandagarna, å då har man ju inte ett skit för sig!=)

2009-09-30 @ 19:09:15
Postat av: frida

jääävlarr vad jag hade gått loss där inne!! hoppas allt är bra med er där nere, helt galet att ni verkligen ÄR där. puss och kram :)

2009-10-05 @ 16:42:55
Postat av: lollo

Anki:Haha nej tyvärr är han inte lik dig, men han har varit duktig hittills och följt med på alla min shoppingrunder!



Wasberger: Det är väldigt olika, men cirkus 6000 kan jag tänka mig(:



Frida: Det är farligt billigt här! Haha jag har inte förstått än att vi befinner oss i Shanghai!

2009-10-06 @ 11:39:14
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0