Hej från Shanghai!

Just nu sitter jag i våran lägenhet och leker med Skype.
Jag vill kunna ta bilder med roliga ramar, vet någon hur man gör det?
Vill göra lite "vykort".

Superglad!

Idag gick vi en runda runt vårat "kvarter", för att upptäcka att vi har McDonalds alldeles runt hörnet. Det blev en high five, sen kollade vi på varandra och sa "Neeej...det kanske inte var så bra ändå!".
Vi upptäckte även att runt hörnet har vi 2 stora varuhus med 4 våningar på varje!
Det roliga är att vi var i ett av dom senast i igår, jag misstänkte att det var nära oss, men inte att det var SÅ nära! Underbart!
I det andra varuhuset var Daniel i himmelriket, där fanns 2 våningar(!!) fullt med systemkameror och tillbehör!
Nu vet jag hur det känns för honom när han går med mig inne på H&M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0