Tankar

Jag vaknade hur pigg om helst, kollade på min armklocka, satte igång datorn och såg till min fasa att klockan inte var 8.00 som jag trodde från början, utan 4.00!!
Så nu ha jag suttit här i cirkus 4 timmar och surfat runder, tyvärr är det inte många sidor som fungerar, och
inga vänner var inne på msn som jag hade hoppats på. Saknar er verkligen, vänner och familj!
Har sysselsatt mig med Svenska Hollywoodfruar, haha, hon där Anna Anka ger oss svenskar och skåningar dåligt rykte!

Snart börjar allvaret, denna vecka har vi bara haft "semester". På måndag startar skolan, börjar bli riktigt nervös! Kommer vi klara det? Kommer vi trivas? Löser det sig med vårat visum? Det återstår att se!

Idag flyttar vi in i våran lägenhet, så skönt! Dom fixar även internet till oss under dagen. Vi har bokat hotellet till på söndag egentligen, men dom är så vänliga här så vi kunde checka ut tidigare. Imorgon är jag taggad på att shoppa lite nya kläder innan skolan börjar. Jag har bara med mig tråkiga klädesplagg som jag har använt hur många gånger som helst (här i Shanghai) känns det som!
YES shopping! Det tror jag Daniel kommer bli väldigt exalterad över!

/L

Kommentarer
Postat av: tesso

Usch, det är jobbigt att vakna så tidigt och inte kunna somna om! Verkligen tur ni har dator iaf, så du kunde surfa runt lite:) Vad snällt att ni kunde checka ut tidigare, skitbra! Ska bli spännande att se er lägenhet! Typiskt att jag inte va inne på msn igår när du skrev, för jag va faktiskt vaken då! :( skriver mer om det i mailet som jag ska skriva nu;) Puss darling!

2009-09-18 @ 08:51:41
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Frida semi-kusin

Hej,

hur mysigt som helst att läsa hur ni har det. Det ska bli jättekul att se bilderna på er nya lägenhet och läsa om hur man pluggar i kina. Ska ni bara läsa kinesiska eller nåt annat också? Kramar

2009-09-18 @ 08:58:18
Postat av: Matti

Hoppas att allt löser sig! Snällt av dem att ni får lämna hotellet i förtid. Vi är jätte nyfikna på hur er lägenhet ser ut:) alla hälsar!

2009-09-18 @ 09:17:07
Postat av: lollo

Frida: Vi ska bara läsa kinesiska/Mandarin, men det är förmodligen en del om Kinas kultur också.



Matti: Bilder kommer snart!Hälsa tillbaka(:

2009-09-18 @ 10:17:34
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0