Huangshan

Del 2.
25 Januari.
Ett hotell nära vårt hotell.
Vi gick upp 7 på morgonen, det var otroligt dimmigt.
Söt.
På morgonen var det mycket snö och frost. Helt plötsligt började all snö att blåsa bort, det var en av de vackraste sakerna jag upplevt, allt glittrade helt magiskt. Trots att jag bor i ett land med snö har jag aldrig upplevt något liknande.

Byggnaden ni ser (med den vita bollen) var på 1800m höjd.
För lata turister. I dem här stolarna bär kineser personer som inte orkar gå upp för bergen. Skrämmande att det finns människor som kan vara så otroligt lata och egoistiska.
Ser ni bergstoppen långlångt därborta bland molnen? Vackert.
Jag är höjdrädd, och det var faktiskt svårare att gå ner än vad det ser ut att vara. Plus att det var halt, okej?!

Fler bilder kommer...


Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahahaha, vad roligt det ser ut;)



Sååå vackra bilder!!

2010-02-10 @ 23:46:07
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Matti

Värsta berget du slänger dig ner för Louise! Haha

fina bilder och verkar vara oslagbara vyer.

2010-02-12 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0