Beijing.

8 Januari.

Kl 21.10 avgick vårt tåg från Shanghai Railway station.

Ser ni var jag sitter?

De kollade Avatar på högsta volym(bilden till höger), det gjorde mig irriterad, för jag vill verkligen se den filmen, och jag hörde saker som jag helst hade velat slippa.

Vi fick plats vid ett 3-säte, som tur var så hoppade vår "granne" av på första stationen! Tack vare detta fick vi lite extra utrymme att utföra våra akrobatiska ställningar för att kunna sova någorlunda bra. Det blev en lång natt...

Kommentarer
Postat av: Tesso

Oj vad mycket folk! Jaa jag ser dig :D

Störigt att de hade så högt ljud, ni skulle smällt dom på käften.

Mysiga ni ser ut! :)

2010-01-11 @ 19:15:34
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

Jag tycker den bilden är så rolig, ser man en blond prick bland alla mörkhåriga(: Det var störigt att dem hade så högt ljud, för när jag ska se en film vill jag veta så lite som möjligt, ibland kollar jag inte ens på trailern.

2010-01-12 @ 06:53:23
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0