Qipulu

6 Januari.

En filmsnutt om mat. (Ja jag vet att jag blev supersexig på bilden till klippet, men jag kan faktiskt inte rå för min sexighet)

Det jobbiga med Qipulu är att man får en "vän" som följer efter en var man än går. Denna "vän" försöker bestämma var och vilka affärer vi ska gå till. Idag hade vi en "vän" efter oss i 1 timme. Det blir lite irriterande efter en stund. När vi väl lyckades bli av med honom kom det 3 nya "vänner" på en och samma gång.
Men det är det värt...

Vårkläder. 2 klänningar 100, 2 koftor 100, väska 30 och fjärilsring 20.

3 tröjor 120. De 2 första tröjorna är mina och den sista är Daniels. Såklart ska vi ha på oss tröjorna samtidigt, tss(;

Kommentarer
Postat av: Tesso

1. Man hör inte så bra vad du säger i klippet men lite hörde jag, det ser skitgott ut och du är duktig med pinnarna! Har glömt fråga er det, använder ni pinnar mkt eller får man kniv&gaffel på restaurangerna? Och hur går det för er, har ni fått in tekniken?

2. Fy fan vad jobbigt att ha en "vän" rännandes efter sig hela tiden när man ska shoppa, går de inte om ni säger nejtack från början?

3. Jag ÄLSKAR den prickiga klänningen!! Ja det andra också, men speciellt den. Det lilla man ser iaf(:

4. Guuuud vad söta tishor!! Och så en sån hjärta på tråden där, aaw! <3

2010-01-06 @ 20:42:26
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

1. Vi använder alltid pinnar, (förutom när vi äter västerländskt) men jag måste säa att vissa pinnar kan vara jättesvåra, de är liksom stora, långa och hala. Men det brukar gå bra:)

2. Nej tyvärr det hjälper inte, vi säger nej ungefär varannan minut!

3. Tack:) den har lite volanger och så, lite töntig men ändå söt:)

2010-01-07 @ 00:59:06
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0