Fabric Market

Idag hämtade jag hem min trenchcoat från Fabric Market, älskar verkligen det stället! Det är så roligt att bestämma helt själv vad man vill ha.
400Rmb fick jag ge. Jag beställde två olika skärp till trenchcoaten, så jag kan använda ett vanligt och ett till att knyta en rosett, som ni ser på sista bilden.
Ge mig ett Fabric Market i Sverige!
Ps. Bilderna från Yellow Mountains kommer nog imorgon, vi hinner inte idag för vi ska partaja(äntligen!). Det tar ju lite tid att göra ett inlägg, för Daniel måste fixa bilderna, och sen tar det någon timme för mig att lägga upp det på bloggen, så håll ut(; .Ds.

Kommentarer
Postat av: Matti

Snygging! tänk om daniel också hade haft så bra smak. :)

2010-01-29 @ 13:21:38
Postat av: lollo

Haha tack. Jag lyckades faktiskt övertala Daniel om att också sy upp en trenchcoat,som han ska hämta nästa vecka, men jag fick VERKLIGEN tjata vill jag lova!(;

2010-01-30 @ 08:23:55
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Daownjel

Tjata?!



Du snarare hotade mig.

2010-01-30 @ 09:26:32
Postat av: Tesso

Och här skrev jag att den är skitsnygg, riktigt het! Speciellt rosett-skärpet :D

Och jag har haft tålamod, men inte nu längre. Skärp dig Daniel, fixa bilderna!

2010-01-30 @ 23:24:04
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Tesso

En sak till, jag hade också velat ha fabric market här i Sverige! Verkar ju vara hur bra som helst. Måste väl finnas nåt liknande, men det är ju skitdyrt! Och förmodligen inte alls samma sak.

2010-01-30 @ 23:25:46
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0