Vackert

På tåget på väg till Beijing lyssnade jag på sommar i P1, där spelade de dessa två mysiga låtar. Perfekta att koppla av till.
Mikael Wiehe känner nog de flesta igen, även jag, men jag hade inte riktig koll på vad han gjorde för musik, förrens nu.
Denna låten är fin! Ta er tid att lyssna på den (trots WOW-videon,haha)!

Vackraste! Helen Sjöholm är helt otrolig!
Lägg märke till den unga Peter Jöback i videon, och lägg även märke till damen som står till höger om Helena, ibland är hennes ansiktsuttryck helt psyko!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Jag har nog aldrig lyssnat på Mikael Wiehe tror jag, men jag känner igen namnet. Härlig låt iaf. Först tänkte jag "vilket språk sjunger han på?" sen hörde jag att det va skånska, hahaha! Det kommer jag aldrig erkänna för någon som inte är skåning. Hoppas inte någon "utomskåning" läser detta nu bara för det..



Älskar Helen Sjöholm och den låten. Riktigt sjuk dam bredvid henne ja, som hon stirrar på henne!! hahaha verkligen psyko!

2010-01-12 @ 21:05:11
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

Jag kände igen hans utseende. Haha men Tesso vad säger du? Det första jag gillade med låten var att han sjöng på skånska! Sen är 80-tals soundet också helt otroligt,haha(;

Haha den damen, jag vet inte om hon håller på att börja gråta eller om hon bara vill döda Helena!

2010-01-13 @ 03:51:47
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/
Postat av: Tesso

Haha jag vet, förlåt. Jag skäms. Men jag hörde faktiskt inte först att det va skånska, sjukt:P

Jag älskar låtar på skånska! Inte alla kanske men många:)

Haha nej det vet hon nog inte själv heller!

2010-01-13 @ 20:55:52
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0