Det omtalade Qipulu



En liten del av Qipulu.

Naaaaaaaawwwwww!

Mitt paradis, Daniels helvete.

Haha stackars påg!

Jag har berättat tidigare om de nya "vännerna" man får på Qipulu, ett bra sätt att bli av med dem är att agera paparazzi.

Denna sötingen var ett riktigt charmtroll, han stod och dansade, och sa "Hello, Bye, Goodbye" på ett sådant sätt så man bara smällter direkt(hans mamma jobbade på Qipulu)...

När man prutar här i Kina använder dem flesta sig av miniräknare, dem börjar tex på 200, vi skriver 50, och så fortsätter det.
När vi skulle pruta en resväska till Flizan hämtade charmtrollet en miniräknare och trippade sedan vidare med en allvarlig min och gav den till mig, haha så himla söt! Han vet vad som gäller(;

Vårsaker. Långarmad klänning, 2 väskor, 1 halsband, 3 par örhänge. (Klicka för större bilder)

Jag hittade Dwight(från bästa serien The Office), självklart var jag tvungen att köpa hans snygga face. Han har ett gummiband på toppen av huvudet som man knyter fast med slaimet i påsen, sen är det bara att kasta upp slaimet i taket och sen hänger Dwight och gungar i all sin glans, meningslöst, men ack så roligt!


Kommentarer
Postat av: Tesso

1. Vaaaad gör han med hundarna??!

2. Vad är det du äter? Något friterat? Ser sjukt gott ut!

3. Gud vilken söt liten kinespojke! :D

4. Fina saker, älskar Dwight och Mario-hoodien!

2010-01-15 @ 22:45:26
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

1. Han kammar/borstar den, det var synd om valpen, han lät ledsen):

2. Det är den rätten som jag filmade för ett tag sen, hihi, försöker tjata ut den!

3. Han var riktigt charmig(:

4. Tack:D

2010-01-16 @ 16:11:58
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0